Lugn

Idag var första gången på flera veckor som jag har känt mig lugn och inte stressad. Samtidigt som läkarprogrammet drog igång så har mitt företag utvecklats och jag har flyttat in i en lokal. Så de senaste veckorna har jag spacklat, slipat, målat, burit möbler, haft invigningsfest, målat möbler  osv... jag har haft fullt upp helt enkelt. Detta har gjort att jag inte har varit helt fokuserad i skolan, utan jag har hela tiden haft tankarna på företaget. Men nu i eftermiddag blev det mesta klart, så nu kan jag slappna av! Äntligen.

Igår hade vi en rundvandring i labsalarna på universitetet:





Sen på kvällen så var det bowling...



Idag hade vi basbruppsarbete och det gick jättebra! Nu börjar man komma in i PBL...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0