HLR

Igår hann jag inte blogga för jag hade fullt upp hela dagen. Först var jag på
universitetet och hade ett seminarium där vi diskuterade läkarrollen, och på
 eftermiddagen fotograferades vi. Efter det var jag på en inköpsrunda för
mitt företag och sedan var det raka vägen till en fest. Nä, det var inte raka
 vägen -jag och en annan tjej hann irra runt ett bra tag innan vi hamnade rätt.

Idag har jag endast en sak på schemat, och det är en lab där vi ska lära oss
hjärt-lungräddning. Vi hade en sådan kurs på KI förra hösten, men de säger
ju att man ska färska upp dina kunskaper ofta så jag tänkte vara med.

Den förra gången så fick alla dockan som man hade använt under kursen.
Jag undrar som det är samma sak här? Jag kanske borde ta med mit kit
så att de inte behöver ge mig ett i onödan. Får se...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0