Favvoboken: Medical Physiology av Boron & Boulpaep

Igår åkte jag och två kursare ut till den farliga förorten Ladugårdsängen och köpte begagnad kurslitteratur. Här står en student och hänger i en gränd:





Jag köpte en immunologibok för 100:- och en fysiologibok för 150 :-.


Medical Physiologi -en suverän bok som tar upp mycket...

Tidigare i veckan så hade vi en anatomilab där vi skulle identifiera olika muskler och ben i kroppen,
och då kan det se ut så här:


Har man inga synliga magmuskler så får väl man rita dit dem...:-)

Åh, vad jag längtar tills jag kan träna...Jag har inte kunnat träna på sex månader för att jag har varit skadad och sjuk. Och nu är jag sjuk igen. Jag blir så less!
Jag är vanligtvis sjuk ungefär en gång per år, så jag tycker att det här är lite tröttsamt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0